W krainie Tosi

W krainie Tosi

piątek, 27 września 2013

Oczami maluszka - o tym co robi moje dziecko gdy ja już odpadam :)

Małe dzieci widzą świat inaczej niż my. Na początku widzą tylko przedmioty w odległości około 20 cm, lubią proste kształty o kontrastowych kolorach. Na początku interesują je przedmioty biało-czarne, później dociera do tego kolor czerwony.

I gdy już jestem bardzo zmęczona, albo mam coś ważnego do zrobienia to włączam Tosi to, a Tosia z przejęciem ogląda :)


Mamy też książeczkę z serii Oczami maluszka, która sprawdza się w samochodzie. Więcej o nich można poczytać - KLIK

A jakie Wy macie sposoby by ukraść chwilę dla siebie?

1 komentarz:

  1. Mój Kacper jak był mniejszy szybciej się sam zabawił niż teraz hehe więc trochę czasu miałam dla siebie ;) Ale fajnie, że tobie udało się znaleźc sposób na swoje dziecko :))

    OdpowiedzUsuń