W krainie Tosi

W krainie Tosi

piątek, 29 listopada 2013

z niemowlakiem do kina

Z dzieckiem w kinie? Dlaczego nie? Ja byłam i jednego czego żałuję to, to że tak długo się do tego zabierałam. Czekałam, aż Tosia skończy 6 miesięcy, a można było wcześniej.
Seanse dla mam z dziećmi odbywają się w kinie Helios i Multikino. Ja najbliżej mam do Multikina, dlatego też tam byłam. Podczas seansu jest trochę jaśniej niż na normalnych projekcjach jak również jest cieplej. Mamy mają do dyspozycji przewijak, pieluszki, maty, nosidełka. Jest również możliwość odstawienia wózka do przeznaczonego do tego pomieszczenia, ale również można z tym wózkiem wjechać na salę. Z okazji zimy i masy tobołów, ja skorzystałam z tego by wózek był na sali, bo jakbym miała nasze szpargały  z wózka przenosić do jednaj torby to bym chyba zrezygnowała z seansu.
Na tych seansach są też inne mamy z dziećmi, więc nikt na ciebie krzywo nie spojrzy, że twoje dziecko płacze czy grymasi. Dużym plusem jest to,że matka może się wyrwać, jak również takie małe dziecko też potrzebuje kontaktu z rówieśnikami.Tosia zaczepiała inne dzieci, próbowała z nimi rozmawiać. Po powrocie do domu sama ładnie usiadła, a następnego dnia zaczęła wstawać. szkoda, że te seanse są tylko raz w tygodniu.

Podczas seansu Tosia wraz z innymi dziećmi bawiła się pomiędzy pierwszym rzędem a ekranem. Ja w sumie spokojnie mogłam z pierwszego rzędu oglądać film obserwując dziecko. 




5 komentarzy:

  1. Fajny pomysl na mile spedzony czas poza domem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ja sie musze z mlodym do kina wybrac. JAk byla w wieku Tosi, nie bylo u nas takich seansow, pozniej sie bal, nie wysiedzialam z nim calego filmu. Teraz juz jest w takim wieku ze oglada z otwarta paszcza filmy i bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł, Ty możesz odpocząć nie siedząc ciągle w domu, a jednocześnie będąc przy Tosi. Kto wie, może poznasz jakieś mamy ?:)) No i Tosia skorzysta na bank na kontakcie z dzieciakami...to roziwja niesamowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jaki fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń