W krainie Tosi

W krainie Tosi

wtorek, 3 grudnia 2013

o Lidlu, spacerze i dzikach

Przeczytałam gazetkę z Lidla, opatuliłam Tosię i ruszyłam na łowy :)
Podjechałyśmy do sklepu autobusem, raptem 15 minut jedzie, a że Tosia autobusy lubi, to nie jest źle.W Sklepie ludzi masa, co dziwne bo byłyśmy około 13. To szybko co trzeba do koszyka i w nogi od tego tłumu. 

Zaraz po wyjściu ze sklepu dziecię mi zasnęło. Cieplutko miało w zimowym śpiworku, a matka marzła pchając wózek.


Co do pchania wózka, czy ktoś mi wytłumaczy co za głąby wymyślają takie podjazdy? Nawet nie próbowałam się wdrapać, poszłam ulicą.


Po drodze zahaczyłyśmy jeszcze o pocztę, kartki wysłane - no poza dwiema, które czekają, aż się zmiłują dwie osóbki i w końcu adres doślą.


Planowałam do swojej wioski wracać autobusem, ale że zjadłam dwa czekoladowe batoniki, a Tosia zasnęła w wózku, to postanowiłam wrócić na pieszo. Zrobiłam papa autobusowi.

A tu filmik, jak daleko jest między miastem a moją wioską.


Jak dotarłyśmy do naszej wioski to dało się zauważyć, że dziki nie próżnują.


Nasz spacerek trwał raptem 2 godziny, które Tosia przespała. A ja zamarzłam, już więcej bez czapki się na długie spacery nie wybiorę.
A tu nasze łupy lidlowe, skarpetki 5-cio pak, rajtuzki, jeansy, dwupak bluzeczek na długi rękaw i książka, która miała iść jako bilet wstępu na galę, ale chyba kupię inną, bo ta mi się podoba.



11 komentarzy:

  1. uwielbiam ubranka z lidla. Niestety mój Kuba jest już za duży.
    pozdrawiam kasia hajduk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za duży? do 164 mieli, bo ja mam niewiele więcej i myślałam co by sobie bluzy nie wziąć.

      Usuń
  2. Lidl ma fajne oferty tez często tam coś kupuję dla Oliwki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznaję, że jeśli idzie o rajstopki to nawet lepsze jakościowo od droższych firm

      Usuń
  3. Jaki słodziak z Tosiulki ! :***
    A Ty Mama masz bardzo przyjemny głos, ale tak sobie Ciebie właśnie wyobrażałam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja wiem czy przyjemny, ledwo mówiłam bo strasznie zimno było :)

      Usuń
  4. jak widzę takie podjazdy to nie wiem czy się śmiać czy płakać..faktycznie debil to wymyślił
    a Tosia to słodziaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bgym kazała tym robią takie podjazdy popchać przez nie wózek obciążony choćby 10 kg, bo dziecko szkoda wkładać bo pewnie by im wypadło. Ale co mają powiedzieć niepełnosprawni :/

      Usuń
  5. Ale Ty masz bardzo ladna barwe glosu :) Cos takiego, ze chce sie sluchac :) A Tosia ... jak na nia patrze to normalnie chce drugie dziecko ;P Jest sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że mam taki głos.
      heh powinnam w radiu pracować :P

      Usuń
  6. takie podjazdy wymyślają ludzie którzy nigdy wcześniej nie mieli do czynienia z wózkiem :D w którym jest dziecko, czyli geniusze grzejący dupsko za biurkami

    OdpowiedzUsuń